Zeleni šejk idealno okrepljenje za hladne dane

0
Foto: pexels.com

Da li se i vi ovih hladnih jesenjih dana, kada vetar nosi sve pred sobom, osećate kao da bi vam dobro došlo malo više energije i zdrave hrane? Donosimo vam jedan sjajan recept za šejk (popularni smoothie), koji će vas okrepiti i brzo vam podići energiju. Takođe, on može biti i idealna užina, ali i zamena za doručak ili večeru.

Pošto u sebi ima spanać, veoma je zdrav i bogat vitaminima. Zeleno lisnato povrće generalno ne sadrži skrob, pa je zbog toga veoma lako probavljivo i može lepo da se kombinuje sa svim voćem. Pomaže u stvaranju enzima potrebnih za varenje, daje našem organizmu energiju i neophodne vitamine.

Sastojci: 

1 1/2 banane

1 čaša soka od narandže

1 narandža

2 čaše baby spanaća (može i običan spanać)

po želji chia semenke, lanene semenke, med, đumbir ili par kapi limuna ili limete…

Foto: www.foodiesfeed.com

Priprema:

Banane iseckajte na kolutiće i stavite ih u blender. Dodajte sok od narandže. Operite spanac, očistite ga od peteljki i blago iscepkanog stavite u blender. Narandži skinite koru, izrežite je na manje delove i stavite i nju sa ostalim sastojcima.
Po potrebi u blender možete dodati i malo vode. Uključite blender na najjaču brzinu i mešajte dok se svi sastojci ne sjedine. U šejk možete dodati i chia ili lanene semenke (idealno bi bilo prvo da ih sameljete), đumbir, med ili par kapi limuna ili limete.

Za ovaj šejk možete koristiti i bilo koje drugo zeleno lisnato povrće – kelj, blitvu ili zelenu salatu.

Uživajte!

MamaKlik.rs

ODGOVORI

Molimo Vas ostavite Vaš komentar
Molimo Vas upište Vaše ime