Pilates: Jednostavnim vežbama do fantastične figure (VIDEO)

0

Pilates metod je sistem fizičkih vežbi koji je razvio Joseph Pilates u prvoj polovini 20. veka, a koji istovremeno razvija mišićnu snagu, kao i fleksibilnost mišića i zglobova, čime se postiže optimalna telesna uravnoteženost.

Pilates, bez obzira na to da li se radi sa rekvizitima (lopta) ili samo na strunjači, izdužuje i tonizira telopopravlja držanjeoslobađa od stresadoprinosi boljoj samokontroli i većem samopouzdanju.

Ove vežbe podučavaju o svesnosti disanja i ispravlja<<nju kičme, odnosno jačaju unutrašnje mišiće trupa, što je od velikog značaja za ublažavanje i preventivu bolova u leđima.

Joseph Pilates je svoj metod nazvao “Kontrologija” jer ohrabruje ljude da koriste svoj um da bi kontrolisali svoje mišiće.

Vežbajući na ovakav način, koristimo sopstveno telo kao tegove za treniranje da bismo povećali snagu i elastičnost svojih mišića, što je glavni cilj celog programa vežbi, dok intenzivni kardiovaskularni treninzi nisu njime obuhvaćeni.

Mada početnicima može da se učini da ne zadovoljava u dovoljnoj meri kardiovaskularni trening, jednom kada se u njemu usavrši, pilates trening jača i preoblikuje celo telo, a da pritom izbegava teška mišićna i skeletna opterećenja, jake udarce, jaku izlaznu snagu i povrede koje se mogu javiti tokom sportskih aktivnosti, recimo kod bodibildinga ili aerobnih vežbi.

Pilates je već duže vreme tema recenziranih naučnih članaka i sada se sve više prihvata i u medicinskoj profesiji, čak i u stanjima koja su ranije bila kontraindikovana, kao što je recimo trudnoća. Ove vežbe danas primenjuju i mnogi fizioterapeuti u rehabilitacionom procesu.

Pilates se dugo koristi u treningu plesača i mnogih profesionalnih sportista u cilju povećanja elastičnosti i fizičke snage.

MamaKlik vam predlaže polusatni trening sa sertifikovanom australijskom instruktorkom Renee Kendall koju možete pratiti putem njenog youtube kanala.

Bitno je da vežbe izvodite tehnički ispravno, pratite udisaje i izdisaje i držite abdominalne mišiće zategnutim i videćete fantastične rezultate za kratko vreme. Kada kažemo kratko vreme, onda to i mislimo.

Pomak u mišićnom tonusu, pravilnom držanju kičme i zategnutim “kritičnim zonama” ostvarićete već kroz desetak dana svakodnevnog vežbanja.

Rekviziti vam nisu potrebni, dovoljno je da imate tridesetak minuta samo za sebe, dobru volju i pod bez igračaka.

Uživajte, nova jesenja kolekcija haljina čeka da brzinski izvajate telo boginje:

 

Povezani Postovi

ODGOVORI

Molimo Vas ostavite Vaš komentar
Molimo Vas upište Vaše ime