Fitnes za mame: Kako da vežbate sa dečjim kolicima (VIDEO)

0

Vežbe sa kolicima su sjajna ideja, a pomogle su mnogim mladim mamama da vrate izgled kakav su imale pre trudnoće i porođaja, pojačaju imunitet, podignu raspoloženje, nivo energije i samopouzdanja.

Čak i hladnoća ili kiša ne mogu vam sabotirati planove da se posvetite i vlastitom telu – naprosto koristite kolica u zatvorenom prostoru. Većina vežbi može da se izvede i na nekoliko raspoloživih kvadrata, a bebe će biti oduševljene neprestanim ljuljuškanjem. Mame koje su probale ove vežbe tvrde da su ih mališani uglavnom prespavali, ušuškani u kolicima.

Za početak, predstavljamo vam ovaj set laganih vežbi, koje predlažu dve mame, od kojih je jedna fizioterapeut, a druga instruktorka pilatesa:

Osnivačica Belly Bootcampa Dara Bergeron predlaže još nekoliko vežbica koje će vam pomoći da ojačate mišiće i poboljšate ravnotežu na zabavan način. U nastavku je prikazano 5 vežbi koje treba da ponovite 15-20 puta u tri serije, sa odmorom između ponavljanja:

Sunčano vreme je pogodno za brzo hodanje, džoging sa kolicima ili čak rolanje, ali samo u slučaju da ste izuzetno vešti i stabilni na točkićima. Za ovakve pojačane aktivnosti, preporučuju se stabilna sportska kolica sa tri velika točka. Obavezno koristite ravnu podlogu, odnosno ravan teren, da ne bi došlo do izvrtanja kolica.

Kakve bi performanse vozilo za bebe trebalo da ima, možete da pogledate ovde:

Za koju god grupu vežbi da se odlučite, bićete zadovoljne rezultatima i dobro ćete se zabaviti. I sa bebicama možete da se posvetite sebi – sve je stvar motivacije.

Povezani Postovi

ODGOVORI

Molimo Vas ostavite Vaš komentar
Molimo Vas upište Vaše ime